رئیس سازمان بسیج گفت: زمانی می‌توانیم در برابر بیانیه گام دوم انقلاب سرمان را بالا بگیریم که اقشار ۲۲ گانه بسیج ۳۰ طرح عملیاتی در این خصوص ارائه دهند.

لزوم ارائه ۳۰ طرح عملیاتی برای بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات عملی بسیج برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: کلام رهبری در خصوص گام دوم انقلاب همانند نامگذاری سال، شامل دو بخش حمایتی و فهم کلام می‌شود؛ فهم کلام از تبیین درست به دست می‌آید البته اگر فرض هم کنیم که تبیین نیز به درستی انجام شود جزئی از کار را انجام دادیم چون کار اصلی داشتن طرح اقدام عملی است.

وی افزود: زمانی می‌توانیم در برابر بیانیه گام دوم انقلاب سرمان را بالا بگیریم که اقشار ۲۲ گانه بسیج و برخی معاونت‌ها و سازمان‌های بسیج مثل سازمان فضای مجازی یا معاونت اجتماعی بسیج، در مجموع ۳۰ طرح عملیاتی در این خصوص ارائه دهند.

سردار غیب پرور ادامه داد: نکته مهم بیانیه گام دوم ناظر به جوانان است؛ هر چند درباره آن یعنی جوان گرایی خیلی حرف زده می‌شود اما در بسیج به دنبال آن هستیم بخش مهمی از امور بسیج را به جوانان در سراسر کشور واگذار کنیم؛ همانند دوران دفاع مقدس که جوانان عهده دار اداره جبهه‌ها شدند و توانستند با پیروزی جنگ را خاتمه دهند.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان را باید به باور انقلابی تبدیل کنیم، تصریح کرد: قرار بود ۲۵ اسفند برنامه‌های سال ۹۸ بسیج را ابلاغ کنیم اما این را متوقف کردیم تا طی یک ماه هر بخش از بسیج، برنامه‌های مربوط به مجموعه خود را با بیانیه گام دوم تطبیق دهد که اگر بخش اقدام را در برنامه‌ها نیاورند، برنامه آن مجموعه ابلاغ نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این هندسه ترسیمی را به تعداد همه دستگاه‌های عمده کشور که شاید حدود ۱۵۰ دستگاه شوند، ارسال می‌کنیم که بخشی از آن مربوط به ۴۰ سال اول انقلاب است و بخش دیگر آن هم مربوط به ۴۰ ساله دوم انقلاب می‌شود و اینکه به چه نکاتی توجه شود تا منجر تمدن نوین اسلامی شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.