مرجع تقلید بر لزوم شناساندن اسلام ناب به جهانیان تاکید کرد و افزود: اسلام‌هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی موضوعاتی است که دشمنان پیگیر آن هستند و وظیفه وزارت خارجه مقابله با این نقشه ها و طراحی هاست.

وظیفه وزارت خارجه مقابله با اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که صبح امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع عظام‌ تقلید، با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از سفر رئیس‌جمهور به عراق آخرین وضعیت روابط خارجی کشور را در حوزه‌های مختلف بویژه تحریم‌های یکجانبه و غیر قانونی آمریکا تشریح و بر لزوم همکاری، همدلی و هم‌افزایی همه ارکان و نیروهای کشور با هدایت رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید تاکید کرد.

آیت‌الله نوری همدانی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از وزیر امور خارجه اظهار داشت: اصول عزت، حکمت و مصلحت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است الحمدلله در سیاست خارجی برقرار است.

وی افزود: سیاست خارجی ما از فرهنگ قرآن و اهل بیت ناشی می‌شود و ما بجز رژیم صهیونیستی و آمریکا با بقیه جهان باید ارتباط داشته باشیم. ارتباط با همه کشورها لازم و ضروری است اما اعتماد نباید کرد.

این مرجع تقلید بر لزوم شناساندن اسلام ناب به جهانیان تاکید کرد و افزود: اسلام‌هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی موضوعاتی است که دشمنان پیگیر آن هستند و وظیفه وزارت خارجه مقابله با این نقشه ها و طراحی هاست.

آیت‌الله نوری همدانی،  وزیر و کارکنان وزارت امور خارجه را کوشا و متدین خواند که برای پیشرفت اسلام و انقلاب و کشور تلاش می کنند و حوزه علیمه قم از این فکر و فرهنگ و تدین حمایت می‌کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.