رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نباید هیچگونه خللی در خدمت رسانی بیمارستان های خراسان رضوی در ایام نوروز ایجاد شود.

خللی در خدمت رسانی بیمارستان های مشهد در ایام نوروز ایجاد نشود

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر محمد رضا دارابی ظهر دوشنبه در تشریح اقدامات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم طبق برنامه ریزی انجام شده در تعطیلات سال جدید نیز به انجام خواهد رسید و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی افزود: در ایام تعطیلات سال جدید ضروری است پزشکان و اعضای هیأت علمی به تشخیص مدیر گروه مربوطه بر اساس برنامه تنظیمی در محل خدمت تعیین شده حاضر بوده و پزشکان متخصص نیز در روزهای آنکالی خود موظف به حضور فیزیکی در شیفت صبح در بیمارستان جهت ویزیت و تعیین تکلیف بیماران بوده و در سایر ساعات موظف، بر اساس نیاز حضور پیدا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ باید برنامه ریزی لازم را در خصوص حضور کارکنان غیر هیأت علمی به گونه‌ای تنظیم کنند که خللی در فعالیت این مراکز ایجاد نشود.

دارابی تاکید کرد: بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط نیز باید در طول زمان اجرای مانور نوروزی در قالب تیم‌های عملیاتی و نظارتی در مشهد و شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب آماده بوده و نظارت‌های لازم را به انجام رسانند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.