رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد گفت: تمام فروشگاه های عرضه پوشاک برند خارجی در مشهد طی چند ماه آینده تعطیل خواهند شد.

تمام فروشگاه های عرضه پوشاک برند خارجی در مشهد تعطیل می شود

به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی لسان طوسی  اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۴۶ فروشگاه عرضه کننده پوشاک برند خارجی در مشهد مشغول فعالیت بودند که از این تعداد تنها ۱۳ برند به صورت قانونی مجوز فعالیت در این عرصه را داشتند.

وی افزود: از سال ۹۶ ورود پوشاک خارجی برای اشخاص حقیقی و از سال ۹۷ واردات پوشاک خارجی برای همه بخش‌ها ممنوع اعلام و باعث شد تا عرصه برای حضور تولید کنندگان داخلی در بازار فراهم شده و صنعت پوشاک کمی جان بگیرد.

رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد اظهار می‌کند: در همین راستا ۱۳ برند خارجی پوشاک پروانه فعالیت داشتند که بعد از ممنوعیت قانونی برخی از این واحدها تعطیل شدند و تعداد باقی مانده نیز پوشاک قبلی خود را به فروش می‌رسانند و طی ماه‌های آینده قطعاً تعطیل خواهند شد.

لسان طوسی می‌گوید: برخی از این فروشگاه‌ها از قبل ثبت سفارش پوشاک داشتند که با تصمیم گرفته شده اجناس آنها از گمرک ترخیص شده و در حال حاضر مشغول فروش این اجناس در فروشگاه‌های خود هستند.

وی تاکید کرد: طی ماه‌های آینده با اتمام موجودی انبار لباس در این فروشگاه‌ها شاهد تعطیلی آنها خواهیم بود و دیگر فروشگاهی به نام لباس برند خارجی در مشهد نخواهیم داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.