۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 649577

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت : ماموران آتش نشانی در ۱۲ ساعت گذشته برای ۴۷ مورد حریق و حادثه آشیانه خود را ترک کردند و به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

وقوع ۴۷ حریق و حادثه در ۱۲ ساعت گذشته
به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد "حسن جعفری " دوشنبه شب در تشریح حوادث بوقوع پیوسته در ۱۲ ساعت گذشته در مشهد، افزود: از هشت صبح امروز تا هشت امشب دو هزار و ۱۹۶ تماس مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شد، که در پی آن ماموران آتش نشانی برای ۴۷ مورد حریق و حادثه آشیانه خود را ترک و به کمک حادثه دیدگان شتافتند.  
وی با بیان اینکه ۱۰ مورد از این حوادث آتش سوزی بود، تصریح کرد : آتش سوزی در یک کارگاه مبلمان در منطقه خین عرب از پر مخاطره ترین حریق ها در مدت زمان مزبور بود که با تلاش آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و اطفاء شد.  
آتشپاد جعفری همچنین از وقوع ۲۶ مورد حادثه با اولویت درخت خطری در بلوار پیروزی و فکوری و محبوسی افراد داخل کابین آسانسور طی ۱۲ ساعت گذشته خبر داد و افزود : در تمامی حوادث ماموران آتش نشانی به همراه تجهیزات امدادی و اطفایی کامل، با فاصله زمانی کوتاه بین ۳ تا ۵ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و از گستردگی حوادث جلوگیری کردند.
 مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد ضمن اشاره به انجام ۱۱ مورد عملیات پیشگیرانه و بازدید از حریق و حوادث یادآور شد : ماموران آتش نشانی همه روزه در جریان امدادرسانی به شهروندان و عملیات های اعزامی، از اماکن پر خطر سطح شهر بازدید  و شهروندان و مالکان اماکن تجاری و مسکونی را  نسبت به خطرات پیش رو آگاه می کنند.  
وی با بیان اینکه نیروهای این سازمان از ۲۵ اسفند به حالت آماده باش درآمدند، تصریح کرد : آتش نشانان در ۵۰ ایستگاه با ۲۵۰ دستگاه خودرو عملیاتی در آماده باش هستند و ۸۰ دستگاه خودرو نیز در سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی مستقر می شود.
وی اظهار داشت: همه تلاش خود را خواهیم داشت تا در کنار مردم باشیم و دلیل حضور ما ایمن ‌سازی بیشتر و حضور به موقع در صورت رخ ‌دادن حادثه به ویژه در حوادث چهارشنبه آخر سال است.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.