همدان حسن ربانی ارشد گفت: برخی افراد سودجو تصور می‌کنند با آغاز تعطیلات نوروزی می‌توانند به اراضی دولتی دست‌درازی کنند اما اینطور نیست و یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی با هوشیاری کامل از این زمین‌ها حراست خواهد کرد.

مانور نوروزی یگان حفاظت راه‌ و شهرسازی

به گزارش قدس آنلاین، حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی همدان اظهار کرد: برای تحقق هدف نظارتی یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی مانور نیروهای حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان را برگزار کردیم.

وی با اشاره به هوشیاری همیشگی یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی، گفت: ضرورت تشکیل یگان حفاظت از اراضی سازمان زمین و مسکن از سال‌های گذشته احساس می‌شد و بالاخره این یگان با اقتدار در سال ۹۴ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: یگان حفاظت از اراضی اداره کل با در اختیار داشتن امکانات مناسب اجازه تعدی به اراضی دولتی حتی به اندازه یک سانتی‌متر را هم نخواهد داد.

وی بیان کرد:  یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان در همه ایام به خصوص نوروز حفاظت و حراست از اراضی دولت را در برنامه دارد. از زمان تشکیل یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان حدود ۱۰۴ هکتار رفع تصرف از اراضی دولت به بیت المال اعاده شده که ارزش تقریبی آن بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.