سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برخلاف برخی صحبت‌های مطرح شده باید بگویم هیچ مبلغی از سوی هدایتی به حساب فدراسیون واریز نشده است.

خوش‌خبر: هیچ مبلغی از سوی هدایتی به حساب فدراسیون واریز نشده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین هدایتی روز گذشته در دادگاه گفته بود «بنده افتخار می‌کنم که به کی‌روش و کار آن پاداش داده‌ام. زمانی که تیم ملی والیبال با تیم آمریکا بازی داشت و توانست این تیم را شکست دهد آقای داورزنی با بنده تماس گرفتند و گفتند ۱۵۰ هزار دلار به عنوان پاداش به ما پول بده که بنده گفتم ما با لهستان مراودات بانکی نداریم، اما بعد از دو ساعت پول را از هلند به هتل هیلتون ورشو انتقال دادم.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این خصوص اظهار داشت: در سال ٢٠١٤ در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی آمریکا و ایتالیا، حسین هدایتی توسط یکی از معتمدین خود مبلغ ١٠٠هزار دلار به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به عنوان پاداش پرداخت کرد.

وی افزود: این مبلغ مستقیماً از طرف نماینده وی در ورشو به اعضای تیم ملی والیبال و کادر فنی پرداخت شد و هرگز هیچ مبلغی به حساب فدراسیون یا شخص دیگری از اعضای فدراسیون واریز نشده است. همچنین اسامی  بازیکنان و کادر فنی که دریافت کننده این پاداش بودند، در امور مالی فدراسیون والیبال وجود دارد که ٢ سال پیش به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور ارائه شد.

سرپرست تیم ملی خاطرنشان کرد: این موارد را تنها جهت اطلاع افکار عمومی اعلام کردم تا با شفاف‌سازی از بروز سوتفاهم جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.