۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه با رصد فضای مجازی در خراسان رضوی کشف شده است و برخورد با عاملان تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی مرکز خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح رصد، شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی با همکاری پلیس فتا تاکنون ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان کشف و افراد متعددی در این زمینه دستگیر شده اند.
قاضی مهدی حقدادی افزود: در روزهای پایانی هر سال یکی از دغدغه های خانواده ها و مسئولان، برگزاری مراسم سال نو به دور از آسیب های اجتماعی و مخاطرات چهارشنبه سوری است.
وی ادامه داد: در این زمینه طرح شناسایی و برخورد با عاملان تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی آغاز شده که تا هنگام تحویل سال ادامه خواهد داشت.
وی گفت: دستگاه قضایی با اخلالگران نظم عمومی و کسانی که سلامت اجتماعی و فردی را مورد لطمه و تهدید قرار می دهند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.
بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری پارسال سه هزار و ۴۴۶ نفر در ایران مجروح شدند و چهار نفر جان خود را از دست دادند. در خراسان رضوی نیز ۵۳ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری پارسال روانه بیمارستان شدند.

منبع: صداو سیما
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.