دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دیدار سفیر کره شمالی، گفت: اگر ملتی روی استقلال و ارزش‌های ملی خود مقاومت کند، در صحنه بین‌المللی دارای احترام ویژه‌ای است و آینده بهتری خواهد داشت.

ملتی که روی استقلال خود مقاومت کند، آینده بهتری خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، «کانگ سام هیون» سفیر کره شمالی در تهران با اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سفیر کره شمالی در تهران پیام تبریک حزب کارگران جمهوری دموکراتیک کره به مناسبت انتخاب بادامچیان به عنوان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی را به وی تقدیم کرد.

در این دیدار، اسدالله بادامچیان با ابراز تشکر از پیام تبریک حزب کارگران با اشاره به حضور خود در پیونگ یانگ در سال ۱۳۶۰و دیدار با «کیم ایل سونگ» ابراز امیدواری کرد که روابط دو حزب موتلفه اسلامی و حزب کارگران کره شمالی راه موفقیت آمیزی را طی کند و همانطور که در این سال‌ها روابط خوبی با شما داشته‌ایم، این روابط گسترده‌تر شود.

در ادامه این دیدار، «‌کانگ سام هیون» سفیر کره شمالی در تهران گفت: ما از جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی حمایت کردیم و در صحنه بین المللی از مبارزات شما علیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا حمایت خواهیم کرد و میدانیم که در مبارزه بین ایران و آمریکا حتماً مردم ایران پیروز خواهند شد.

پس از آن بادامچیان در سخنانی به سوابق مبارزاتی ملت ایران و کره شمالی برای استقلال اشاره کرد و گفت: حفظ استقلال یک ملت در طول ده‌ها سال بسیار سخت است ولی ملت شما توانسته علی رغم همه فشارها و تحریم‌های بین‌المللی مقاوم و استوار بماند و همچنین دانش دفاعی خود را گسترش دهد و هم ملت مستقلی بماند تا آنجا که آمریکا مجبور شده است با رهبر شما دیدار کند و در هر دو دیدار نیز شکست بخورد.

وی تاکید کرد: به عنوان کسی که بیش از ۶۰ سال در مبارزه ملت ایران حضور داشته‌ام معتقدم اگر ملتی روی استقلال و ارزش‌های ملی خود مقاومت کند، در صحنه بین‌المللی دارای احترام ویژه‌ای خواهد شد و بر سختی‌ها پیروز می‌شود و آینده بهتری خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما انتظار داریم روابط خوب دو کشور و دو حزب گسترش بیشتری پیدا کند و معتقد هستم آمریکا ضد آزادی ملت‌ها کار می‌کند و به علت بحران‌های اخلاقی و مالی در سراشیبی سقوط است، سقوطی که ممکن است طول بکشد ولی حتمی خواهد بود.

بادامچیان گفت: میزان بدهی آمریکا در حال حاضر ۲۲ تریلیون دلار است در حالی که طبق آمار، تولید ناخالص ملی آن کشور ۱۶ تریلیون دلار است و این یعنی اینکه آمریکا ورشکسته است و نمی‌تواند به کشورهای مستقل زورگویی کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.