آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید، قصد دارد در تابستان امسال راهی استادیوم نوکمپ شود.

عجیب اما واقعی؛ تلاش گریزمان برای انتقال به بارسلونا +عکس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یک سال قبل گریزمان تا آستانه انتقال به بارسلونا نیز پیش رفت اما پروژه اتلتیکومادرید و تلاش بی وقفه مدیران این باشگاه برای حفظ ستاره فرانسوی، در نهایت گریزمان را مجاب به ماندن کرد و وی با انتشار ویدئویی خبر از ادامه دوران فعالیت خود در واندا متروپولیتانو داد.

این ناکامی، شکست بزرگی برای مدیران بارسا محسوب می شد و باعث عصبانیت آنها نیز شده بود اما از چند هفته قبل، اطرافیان گریزمان سیگنال هایی مبنی بر تمایل وی به انتقال به نوکمپ را برای مدیران بارسا ارسال کردند و بعد از شکست مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان، تمایل گریزمان برای این انتقال به اوج رسیده است.

تابستان قبل اتلتیکومادرید بازیکنان خوبی به خدمت گرفت و به نظر می رسید پروژه موفقی در مادرید در راه است اما بر خلاف انتظارات، نتایج خوبی در ماه های اخیر حاصل نشده است.

سیستم دفاعی دیگو سیمئونه و نتایج اخیر و ضعیف اتلتیکومادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان، باعث نارضایتی گریزمان از ماندن در این تیم شده و او می داند که برخی ستاره های این تیم از همین حالا ساز جدایی کوک کرده اند؛ انتقال دیگو گودین به اینتر قطعی شده، لوکاس هرناندز راهی بایرن مونیخ خواهد شد و احتمال جدایی دیگو کاستا نیز وجود دارد.

از سوی دیگر مدیران بارسلونا نیز در تلاش برای جذب یک مهاجم گلزن برای تقویت تیم خود هستند. لوییس سوارز دیگر ۳۳ ساله شده و باید از همین حالا به فکر آینده تیم و جذب یک گزینه جانشین برای او بود. نشریه موندو دیپورتیوو نیز امروز تیتر یک خود را به همین موضوع اختصاص داده است.

اگرچه نام هایی چون لوکا یوویج ۲۱ ساله از اینتراخت فرانکفورت، رودریگو مورنو از والنسیا، آندره سیلوا از سویا و مکسی گومز از سلتا نیز برای تقویت خط حمله بارسا مطرح شده، اما بی شک گریزمان که تجربه خود را پس داده، گزینه بدون ریسکی به حساب می آید.

گریزمان نیز می داند که با انتقال به بارسلونا، شانس بیشتری برای فتح عناوین و حضور در سطح اول فوتبال اروپا خواهد داشت و با توجه به رقم منطقی ۱۲۰ میلیون یورویی بند آزادسازی این ستاره فرانسوی، حالا بارسلونا در آستانه جذب ستاره فرانسوی روخی بلانکوس قرار گرفته است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.