همدان- سرهنگ علی فکری گفت: پلیس برای افزایش روان‌سازی ترافیک در پایان سال در همدان برنامه مدونی دارد که اجرا خواهد کرد.

محدودیت ترافیکی چهارشنبه پایان سال همدان را اعلام کرد

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهور استان همدان با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی ۹۸ اظهار کرد: طرح ترافیکی ویژه شب چهارشنبه پایان سال در همدان از ساعت ۱۹ اجرایی خواهد شد و  از شهروندان ساکن در محدوده طرح تقاضا داریم برای روان‌سازی ترافیک همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه مدون پلیس برای چهارشنبه پایان سال در همدان گفت: بر اساس طرح ترافیکی پایان سال پلیس در همدان؛ تردد در بلوار ارم همدان برای خودروهای پلاک شخصی از ساعت ۱۹ که نیاز به استفاده از خدمات درمانی ندارند ممنوع است.

وی افزود: همچنین بر اساس طرح ترافیکی پایان سال پلیس راهور در همدان تردد خودروهای شخصی  در مسیرهای  میدان پژوهش به سمت میدان قائم، تقاطع سعیدیه به سمت انتهای بلوار ارم، میدان بیمه به سمت بلوار استادان و میدان بیمه به سمت بلوار شهید مصیب مجیدی (دره مراد بیک) از ساعت ۱۹ممنوع است.

وی ادامه داد: در همه کوچه ها و خیابان هایی که از بلوار بعثت به بلوار ارم و استادان مرتبط است طرح ترافیکی پلیس در پایان سال از ساعت  ۱۹ مسدود و اجرا خواهد شد.

سرهنگ فکری اظهار کرد: تردد موتورسیکلت در محدوده های از همدان که  ممنوعیت تردد طبق طرح ترافیکی پایان سال داریم توسط پلیس اعمال و متخلف برابر قانون برخورد و موتورسیکلت توقیف خواهد شد. همچنین وانت بارهای که مسافر حمل می کنند هم اعمال قانون و از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

وی گفت: خودروهایی که مواد آتش زا همراه خود دارند تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس قرار خواهد گرفت. همچنین از شهروندان  ساکن در محدود طرح ترافیکی پلیس در پایان سال در همدان انتظار داریم شب چهارشنبه‌سوری  زودتر از ساعت ۱۹ به منزل خود برگردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.