معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادرسانی به ۲۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور درگز به قوچان انجام شده است.

امدادرسانی به ۲۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور درگز به قوچان

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته عملیات رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک در محور درگز به قوچان با حضور چندین تیم امدادی و عملیاتی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس‌راه، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر انجام شد.

وی افزود: در این عملیات تعداد ۹ تیم دو و سه نفره از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های درگز، قوچان، چناران و مشهد شامل پیکاپ، ست نجات، آمبولانس، اونیماک و لندکروز با تجهیزات امدادی، وسایل گرمایشی (پتو) و جیره غذایی در حال امدادرسانی و انجام مأموریت هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون به تعداد ۲۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است، همچنین در ۲۴ ساعت اخیر تعداد ۱۰۰ نفر از این افراد اسکان داده شده‌اند و تعداد ۲۳۰ پتو و ۲۶۰ جیره غذایی نیز بین افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع شده است.

بهمن‌آبادی تصریح کرد: عملیات امدادرسانی همچنان تا اطلاع ثانوی در حال انجام است و تا نرمال شدن کلیه مسیرهای گرفتار در برف و کولاک ادامه دارد و تلفن امدادی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم خواهد بود و گرفتاران در برف و کولاک در صورت بروز هرگونه مشکلی با این شماره تماس بگیرند تا امدادرسانی به‌موقع توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی انجام شود.

وی تأکید کرد: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ۲۳ اسفند ماه ۹۷ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ به‌صورت ۲۴ ساعته در ۵۱ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات استان ادامه می‌یابد و پایگاه‌های فعال شامل ۲۵ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۲۳ پایگاه امدادی موقت، ۲ پایگاه کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی هستند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.