قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: پروژه‌ای با نام خانه بهار از مردادماه آغاز شد و قرار بر اجرای آن بر روی المان‌های ایام نوروز شد، ایده‌های مختلف به جشنواره ارسال شده و امسال حدود ۱۵۰ المان وارد شهر می‌شود.

ساخت ۱۵۰ المان با ایده شهروندان در طرح خانه بهار تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی  اظهار داشت: پروژه‌ای با نام خانه بهار از مردادماه آغاز شد و قرار بر اجرای آن بر روی المان‌های ایام نوروز شد، ایده‌های مختلف به جشنواره ارسال شده و امسال حدود ۱۵۰ المان وارد شهر می‌شود.

وی با اشاره به ارسال ایده‌های بسیار زیبا و مفهومی و اجرای آنها تا چند روز آینده تصریح کرد: المان‌هایی از سال‌های گذشته باقی مانده بود که ۷۵۰ عدد از آنها بازسازی شد و در حال حاضر در دید عموم قرار دارد، امسال ۹۰۰ المان در سطح شهر مشاهده می‌کنیم.

یعقوبی خاطرنشان کرد: طبق بررسی صورت گرفته از سوی متولیان، عموم از المان‌های ارتباطی که بتوانند از آنها در عکس یادگاری استفاده کنند بیش از سایر المان‌ها استقبال می‌کنند، به همین دلیل اغلب المان‌ها بر این اساس طراحی شدند.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به انجام اقداماتی در ارتباط با زیباسازی شهر در ایام نوروز بیان کرد: تاکنون ۱۵ جشنواره مختلف در سطح شهر اجرا شده و برنامه‌های مطلوبی توسط ایستگاه‌های مناسبتی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌ای با نمادهای متحرک توسط ۶ تریلی ادامه داد: این نمادها در پنج ایستگاه در سطح شهر فعالیت داشته و پس از سه روز نقل مکان می‌کنند، به طور کلی آنها در سطح شهر فعال و در حال حرکت هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.