مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از دریافت مجوز ۱۰۰۰ تن گوشت منجمد برای ورود به بازار خبر داد.

۱۰۰۰ تن گوشت منجمد آماده توزیع است
به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه که در سردخانه به سرد و با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد با بیان این که تاکنون در طرح نوروزی ۱۰۷۶ تن پرتقال و ۴۳۰ تن سیب به بازار عرضه شده است، گفت: تاکنون به دلیل کیفیت مناسب میوه‌های طرح تنظیم بازار، استقبال بسیار خوبی از این میوه‌ها شده است.

وی با اشاره به این که هیچ گونه نگرانی برای تامین میوه تا پایان تعطیلات وجود ندارد، تصریح کرد: در این جلسه قرار شد در این دو روزه باقی مانده عرضه میوه تنظیم بازار ادامه داشته باشد هر چند که برنامه توزیع سیب و پرتقال تا پایان تعطیلات هم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در همین راستا از دریافت مجوز ۱۰۰۰ تن گوشت منجمد به تازگی خبر داد و گفت: این گوشت‌ها در ایام تعطیلات از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف وارد بازار خواهند شد.

رسولیان با اشاره به این که گوشت‌های گرم وارده شده به استان یا عرضه شده و یا در حال عرضه هستند، افزود: حدود ۵۰۰ تن گوشت منجمد مرغ و گوساله در حال عرضه هستند.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ و گوسفند طرح تنظیم بازار استان از متوسط کشوری پایین‌تر است تصریح کرد: قیمت مرغ در حدود ۶۰۰ تومان و قیمت لاشه گوسفند حدود هزار و ۵۰۰ تومان از قیمت متوسط کشوری پایین‌تر است به هرحال در همین خصوص با عرضه گوشت گرم، منجمد و گوشت مرغی که در استان اتفاق افتاده است تلاش شده قیمت‌ها کاملا تحت کنترل باشند و تعادل نسبی بازار ایجاد گردد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.