تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان های مشهد، قوچان، چناران و درگز به ۲۸۳ نفر حادثه دیده در برف و کولاک محور قوچان – درگز امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به ۲۸۳ حادثه دیده در برف و کولاک محور قوچان - درگز

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان گفت: با توجه به آغاز بارش شدید برف در شهرستان قوچان و مسدود شدن محور قوچان – درگز، تیم های عملیاتی قوچان در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دیشب به محل حادثه اعزام شدند که به علت گستردگی عملیات، درخواست کردند تیم های عملیاتی شهرستان های مشهد، چناران و درگز نیز اعزام شوند.

سعید فکوری افزود: در این امداد رسانی ۴۳ نفر از پرسنل و امدادگران و نجاتگران شعبه های اعلام شده حضور داشتند و به ۲۸۳ حادثه دیده امداد رسانی شد.

فکوری با اشاره به اینکه در این عملیات اداره مدیریت بحران، پلیس راه، اورژانس، راهداری، شهرداری، نیروهای بسیج و سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند، گفت: ۷۰۰ بسته غذایی به همراه ۴۵۰ بسته اقلام زیستی شامل پتو و غیره در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه این عملیات ساعتی پیش به پایان رسید، اضافه کرد: در مجموع ۱۰ ناوگان خودرویی شامل سه آمبولانس، یک دستگاه خودرو ست نجات، ۴ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ۲ دستگاه خودرو یونیماک در این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.