شهردار مشهدمقدس گفت: تمامی زیرساخت‌های شهری برای پذیرایی شایسته از زائران مشهد فراهم است.

تمامی زیرساخت‌های شهری برای پذیرایی شایسته از زائران مشهد فراهم است

به گزارش قدس آنلاین،   محمدرضا کلائی ظهر امروز در حاشیه بازدید از فعالیت‌های خانه بهار مشهد اظهار داشت: امروز به همراه استاندار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری بازدیدی از اقدامات مجموعه شهری برای نوروز ۹۸ داشتیم.  امروز چندین زیرساخت که باید در اختیار زائران قرار گرفته و تشرف آن‌ها را به مشهد سهل و شیرین‌تر کند، افتتاح کردیم.  

شهردار مشهد مقدس با اشاره به اینکه مشهد آمادگی کامل را برای استقبال از زائران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز دارد بیان کرد: وجود بارگاه منور امام رضا(ع) هویت شهر مشهد است، یکی از رسالت‌های اصلی ما فراهم کردن آسایش و آرامش برای همشهریان و خیل عظیم ۳۰ میلیون زائر در سال است.  

کلائی گفت: هدف اصلی ما از بهبود خدمات شهری این است، افرادی که به زیارت حرم مطهر مشرف می‌شوند آن معنویت را در سایر مناطق شهر نیز مشاهده کنند.  در موضوع زیارت ارزان شهرداری و آستان قدس زائرشهر رضوی را در کم‌ترین فاصله تا حرم مطهر ایجاد کرده که می‌تواند ظرفیت بالایی از زائران را پذیرا باشد.

وی تصریح کرد: در بوستان زائرپذیر غدیر نیز امسال ظرفیت بالایی برای پذیرایی از زائران حرم رضوی ایجاد کرده است. مدیریت شهری تمام تلاش خود را کرده تا زائران و مجاوران امام رضا(ع) ایام خوشی را در روزهای نخستین سال جدید در این شهر بگذرانند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.