جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:از صبح امروز یک فروردین مسیرهای جاده ای منتهی به مشهد از سمت تربت حیدریه، نیشابور و چناران، مه آلود و سطح جاده ها به علت بارندگی لغزنده است.

مسیرهای منتهی به مشهد مه آلود و سطح جاده ها لغزنده است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدعلی احسانبخش جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم اینک ترافیک در اکثر جاده‌های خراسان رضوی روان است، اما شمار خودروها در جاده‌های خروجی از مشهد آرام آرام رو به افزایش می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین از دیشب تا صبح امروز در پی دو فقره تصادف رانندگی در جاده‌های خراسان رضوی چهار نفر مجروح شدند که علت عمده این سوانح خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده است.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران جاده‌های منتهی به مشهد را در برگرفته و منجر به لغزندگی سطح آن‌ها شده است لذا به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه برانند.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر رانندگان از مسیرهای دور به سمت مشهد در حرکت هستند توصیه می‌شود حتما پس از هر دو ساعت رانندگی مدتی را توقف و استراحت کوتاه نمایند تا از سانحه ناشی از خستگی پیشگیری شود.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.