مدیر روابط‌عمومی پردیس سینمایی هویزه گفت: طبق آمار رسمی که توسط مرجع فروش بلیت‌های سینماهای ایران منتشر شده است، پردیس سینمایی هویزه مشهد پیشتاز فروش در بین سینماهای شهرستان‌ها در سال ۹۷ شد.

پردیس هویزه مشهد پیشتاز فروش در بین سینماهای شهرستان‌های کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی فرزانه اظهار داشت: پردیس سینمایی هویزه مشهد تنها سینمای غیر تهرانی است که عنوان پرفروش‌ترین را در بین سینماهای شهرستان‌ها در میان ده فیلم پرفروش سینمای ایران در سال ۹۷ بدست آورده است.

وی افزود: این آمار رسمی توسط مرجع فروش بلیت‌های سینماهای ایران منتشر شده است و ۱۰ فیلم پرفروش را به‌همراه سینماهای پرفروش آن‌ها در سال ۹۷ اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی پردیس سینمایی هویزه با اشاره به آمارهای کذبی که از سوی پردیس‌های سینمایی در مشهد اعلام می‌شود، گفت: این اخبار هیچ منبع موثقی ندارد و تنها مرجع رسمی اعلام آمار فروش سینماهای کشور از سوی سینما تیکت اعلام می‌شود.

فرزانه اضافه کرد: این در حالی است که بلیت‌های سینما هویزه با بهای ۱۵ و۱۲ هزارتومان به فروش رسیده است و در اکثر اوقات نیم بها بوده است.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی هویزه و استقبال مخاطبین گفت: درحال حاضر فیلم‌های  متری شیش و نیم،  چهار انگشت، رحمان ۱۴۰۰، ژن خوک، آهوی پیشونی سفید۳، غلامرضاتختی و زندانی‌ها درحال اکران است که تاکنون فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» و «غلامرضا تختی» با استقبال خوبی در پردیس سینمایی هویزه روبه‌رو بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.