همدان- بابک گردان گفت: به دلیل محور ارتباطی بودن همدان بین استان‌های جنوبی و غربی و مرکز کشور همدان در نوروز جاده های پر ترافیکی را تجربه می کند.

 همدان در نوروز جاده‌های پرترافیکی دارد

 به گزارش قدس آنلاین، بابک گردان مسئول مرکز مدیریت راه های استان همدان اظهار کرد: از آغازین روزهای سفر نوروزی هموطنان ۷۷ دستگاه دوربین تردد شمار مستقر در راه های همدان تاکنون بیش از ۴ میلیون تردد انواع خودرو را ثبت کردند  که اکثریت هم سواری بوده است.

 وی با اشاره به محور ارتباطی و مواصلاتی بودن جاده‌های همدان بین استان‌های غربی و مرکزی و جنوبی کشور گفت: برای پایش تخلف‌های جاده‌های رانندگان هم ۳۰ دوربین ثبت تخلف تخلف‌های رانندگان را ثبت و با لینکی به مرکز پلیس راه کشور دارد اطلاع‌رسانی بر خط می‌کند.

وی  افزود: حجم بالایی از تردد در محور ارتباطی همدان به کوریجان و  همدان به بهار ثبت شده است که بیشتر مقصد منتهی به غار شگفت‌انگیز علیصدر است.

استان همدان ۵ هزار و ۱۱۴ کیلومتر انواع راه دسترسی با مختصات اصلی و آزادراه، بزرگراه و غیره دارد و در این مسیر برای ارایه خدمات راهداری هم در طرح نوروزی اداره‌کل راهداری همدان در حدود ۲۴ راهدارخانه با بیش از ۵۰۰ نیروی راهدار در کنار سایر نیروهای امدادی و خدماتی آماده ارایه خدمات هستند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.