۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 649798

رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته میزان تکمیل ظرفیت هتلها در کلانشهر مشهد به صورت میانگین به ۹۰ درصد رسیده است.

۹۰ درصد ظرفیت هتلهای مشهد تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد قانعی روز یکشنبه افزود: این آمار مربوط به روزهای ۲۸ اسفند پارسال تا پایان سوم فروردین ماه ۱۳۹۸ است که حداقل ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این روزها واحدهای اقامتی رسمی مشهد وضعیت خوبی را تجربه می کنند.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: طی ایام نوروز مسافران داخلی بیشترین میزان حضور در مشهد را به خود اختصاص می دهند و تعداد گردشگران خارجی در این شهر کمتر از سایر مواقع است به طوری که هم اکنون حدود ۱۰ درصد مسافران مقیم در هتلها را گردشگران خارجی تشکیل می دهند.
قانعی افزود: در این مدت بازدیدهای نظارتی بر هتلها به صورت مداوم در حال انجام است و مسافران می توانند در تماس با شماره تلفن ۳۲۲۱۳۳۳۴ در کوتاهترین زمان ممکن شاهد رسیدگی به شکایت خود باشند.
وی اضافه کرد: نوروز امسال ۲۳۵ هتل با ظرفیت ۷۵ هزار نفر- شب در خراسان رضوی طی ایام اوج سفر میزبان مسافران نوروزی هستند که بیش از ۹۰ درصد از این تعداد هتلها در مشهد قرار دارد.
ورود چهار میلیون و ۹۱۱ هزار و ۲۹ نفر زائر و مسافر به استان خراسان رضوی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال ۱۳۹۸ ثبت شده است.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.