معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: سال آینده برای بهبود وضعیت پایانه مسافربری سالن ترانزیت احداث خواهد شد که فقط افرادی که بلیت تهیه کردند وارد سکوهای اتوبوس شوند.

احداث سالن ترانزیت برای بهبود وضعیت پایانه مسافربری

 به گزارش قدس آنلاین ، خلیل الله کاظمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد امروز در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مرکز کنترل ترافیک مشهد با بیان اینکه سال آینده برای آرامش مسافران در پایانه مسافربری سالن ترانزیت احداث می شود، گفت: روز آخر سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق برای اتوبوسرانی امضا و مذاکره ای با ایران خودرو جهت نوسازی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تاکسی شهری انجام شده است.
وی با اشاره به عملکرد این مرکز، افزود: تعداد ۴۲۷ دوربین با ۸۵ درصد پوشش در سطح شهر قرار دارند و اقدامات ترافیکی حاشیه شهر نیز در حال توسعه است.

تجهیز هشت هزار تاکسی به پرداخت الکترونیک

 سید مهدی علوی مقدم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد در این بازدید با اشاره به سرویس دهی عمومی و تقویت حمل و نقل در مراکز گردشگری و نظارت بر عملکرد تاکسی ها در ایام نوروز، گفت: 8 هزار تاکسی به پرداخت الکترونیک مجهز شدند و ربات تلگرامی نیز طراحی شده است که مسافران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق آن ثبت کنند.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.