رییس سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) گفت: در ایام نوروز امسال ۳۵ هزار نفر زائر خراسانی از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید می کنند.

۳۵هزار زائر خراسانی در ایام نوروز از مناطق جنگی جنوب بازدید می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین ؛ عباس صالحی در حاشیه بازدید و سرکشی از زائران مستقر در اردوگاه ثامن‌الائمه سپاه امام رضا(ع) در شهر حمیدیه استان خوزستان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۵ هزار زائر از استان خراسان رضوی در مدت ۲۰ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

رییس سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه اردوی راهیان نور ویژه محلات و به‌صورت خانوادگی از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد، ابراز کرد: زائران در مدت سه روز حضورشان در این مناطق از ۱۰ یادمان بازدید می کنند.

وی ادامه داد: هورالعظیم، طلائیه، هویزه، علقمه، شلمچه، نهر خین، دهلاویه، چزابه، فکه و فتح‌المبین یادمان‌هایی است که از زائران میزبانی می‌کنند.

صالحی یادآور شد: راویان دفاع مقدس در مسیر حرکت به سمت یادمان‌ها و داخل اتوبوس و در محل یادمان‌ها به تشریح عملیات‌ها و معرفی مناطق جنگی می‌پردازند.

وی تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل، یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای شهدا را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کاروان راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.