همدان- حبیب معصومی گفت: از آغازین روزهای طرح نوروز ۹۸، مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان همدان با اعلام آماده باش به نیروهای امدادی خود در بیش از ۵۰ پایگاه شهری و جاده ای مشغول خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

خدمات رسانی اورژانس همدان در نوروز ۹۸

به گزارش قدس آنلاین، حبیب معصومی رییس فوریت های پزشکی استان همدان اظهار کرد:  مدیریت دانشگاه علوم پزشکی همدان(ابن‌سینا) و فوریت‌های پزشکی با آگاهی از اینکه همدان از مکان های مور استقبال مسافران نوروزی است برای ارایه خدمات برنامه ریزی مناسب را در پایگاه های شهر و جاده خود انجام داد و تا روزهای اخیر به ارایه بیش ازیک هزار و ۵۰۰ خدمت پزشکی به مردم و مسافران شده است.

وی با اشاره بر فعالیت خدمات فوریت های پزشکی استان در بیش از ۵۰ پایگاه در طرح نوروزی فوریت های پزشکی گفت: برای دسترسی روز افزون مسافران و مردم به خدمات فوریت های پزشکی در طرح نوروزی ۱۰ چادر سلامت هم راه اندازی کردیم و در این مراکز موقت خدمات خدمات اولیه درمانی را در اختیار مردم قرار دادیم.

وی اظهار کرد: در طرح نوروزی سال ۹۸ فوریت های پزشکی همدان ۷۰ دستگاه خودرو شامل آمبولانس و خودروهای پشتیبانی و ۴۰۰ نیرو در طرح نوروزی حضور دارند و این طرح از ۴ روز به عید مانده آغاز شده و تا پایان تعطیلات هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.