رئیس اتحادیه رستوران‌داران مشهد گفت: اتحادیه ما برای بازرسی ایام ویژه نوروز آماده باش هستند.

برای بازرسی در ایام نوروز آماده باش هستیم
به گزارش قدس آنلاین ؛حسن امیریان ، با بیان اینکه پیک کاری نوروزی ما از 20 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: ما خارج از این پیک کاری حدود 24 بازرس افتخاری و  4 بازرس رسمی داریم که از واحدهای صنفی بازدید به عمل می‌آورند.
وی ادامه داد: در طول سال به صورت هفته‌ای ما با اداره اماکن، اتاق اصناف و اداره کل بهداشت گشت‌های مشترکی را انجام می‌دهیم تا امنیت را برای شهروندان خود ایجاد کنیم. 
رئیس اتحادیه رستوران‌داران مشهد افزود: اتحادیه ما برای بازرسی ایام ویژه نوروز آماده باش است و از 15 اسفند ماه به معاونت بازرسی سازمان صمت نیرویی را ملحق کرده‌ایم تا از واحدهای صنفی بازرسی انجام دهند. 
امیریان با اشاره به اینکه اتحادیه ما در طول ایام نوروز فعالیت خود را بدون تعطیلی تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داد، تصریح کرد: در طول این بازه زمانی بازرسی های خود را به صورت مداوم انجام خواهیم داد و در صورت بروز شکایت نیز به آن رسیدگی خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 250 پروانه کسب را به دلیل عدم وجود نرخ نامه باطل کردیم، طی نشستی که با انجمن حمایت از حقوق تولید کننده و مصرف کننده داشتیم؛ موفق شدیم نرخ‌نامه‌های جدیدی را  اخذ کنیم.
رئیس اتحادیه رستوران‌داران مشهد اضافه کرد: آخرین نرخ‌نامه ما به زمانی که گوشت کیلویی 50 هزار تومان بوده باز می‌گشت و در حال حاضر که گوشت با افزایش قیمت همراه بوده باید این نرخ‌نامه تغییر پیدا می‌کرد.
امیریان عنوان کرد: زائران و مسافرانی که در نوروز به مشهد سفر می‌کنند باید این نکته را توجه داشته باشند که از واحدهایی خرید کنند که دارای پروانه کسب بوده تا دچار مشکل نشوند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.