رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن شماری از هم میهنان در سیل اخیر در شماری از استان های کشور، از مسوولان ذیربط خواست تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

دستور رییس‌جمهور به وزیر کشور برای رسیدگی سریع به حادثه شیراز

 به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام همچنین با اشاره به اینکه در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارزیابی های خسارات اخیر بررسی و تصمیمات لازم برای جبران خسارت های خسارت دیدگان اتخاذ خواهد شد، به وزیر کشور دستور داد سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی ارائه دهند.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع سیل در شماری از استان های کشور و بویژه شهرستان شیراز که علاوه بر خسارات مالی فراوان به هموطنان، منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این حوادث غم‌انگیز را به ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف تمامی استان های سیل‌زده و بخصوص خانواده های مصیبت‌دیده در حادثه امروز شیراز، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می کنم.

از همه مسوولان در دستگاههای کشوری، نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی که با همه‌ همت و توان به یاری سیل زدگان شتافتند و با بکارگیری سریع همه امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شدند، تشکر می کنم و از آنان می خواهم تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

همچنین ضروری است که وزیر کشور و استاندار فارس سریعا علل حادثه شیراز را که  شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی سریعا ارائه دهند.

مسوولان استان های سیل زده نیز لازم است در کوتاه ترین زمان با همکاری ستاد مدیریت بحران و کلیه دستگاههای مسوول، برآوردهای نهایی را برای جبران خسارت ها جمع بندی و برای بررسی و تصویب اقدامات لازم در نخستین جلسه هیات دولت، آماده کنند.

حسن روحانی 
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.