خلیل منبتی گفت: بنا به دستور تولیت آستان قدس رضوی بخشی از امکانات و تجهیزات این معاونت برای امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده به شمال کشور اعزام شد.

گسیل امکانات و تجهیزات معاونت اماکن آستان قدس به مناطق سیل‌زده شمال کشور

به گزارش قدس آنلاین، خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زایران آستان قدس رضوی  با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی دستور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مبنی بر بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان‌های شمالی کشور، معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس امکانات و تجهیزاتی مورد نیاز اعم از امکانات بهداشتی، نیروی انسانی و امکانات پخت و پز را برای خدمت‌رسانی به هموطنان حادثه دیده اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه این امکانات و تجهیزات با استفاده از چهار تریلی به منطقه فرستاده شدند، تصریح کرد: این تجهیزات اقلامی شامل آشپزخانه سیار، سرویس بهداشتی و نانوایی هستند که با استقرار آن‌ها ظرفیت طبخ روزانه ۱۵ هزار وعده غذا گرم و چهار هزار قرص نان برای توزیع میان هموطنان حادثه دیده وجود خواهد داشت.
منبتی ابراز کرد: با بررسی‌های انجام شده سیلاب شمال کشور در مناطق آق قلا و گرگان خسارات بیشتری نسبت به گنبدکاووس داشته است، بر این اساس به احتمال زیاد طی ساعات آینده آشپزخانه مرکزی معاونت اماکن آستان قدس در شهر گرگان استقرار خواهد یافت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.