معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: خوشبختانه سیلاب موجود در منطقه آق‌قلا در حال فروکش کردن است و مشکل جدی در این زمینه نداریم.

فروکش کردن آب در منطقه آق قلا

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیلاب در منطقه آق‌قلا در حال فروکش کردن است و خوشبختانه مشکل جدی این منطقه را تهدید نمی‌کند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود در خدمت مردم منطقه است و از ورود سیلاب به داخل شهر و روستاهای منطقه جلوگیری خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از روز گذشته در حال ایجاد پل ارتباط زمینی در بندرترکمن و گمیشان هستیم، ابراز کرد: سیلاب در منطقه آق‌قلا تا حدود زیادی فروکش کرد و مشکل جدی نداریم از روز گذشته تاکنون شاهد محاصره شهر گمیشان بودیم و توانستیم جاده بندرترکمن به گمیشان را بشکافیم تا مانع ورود آب به شهرها شویم.

 پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: از بعداز ظهر روز گذشته توانستیم بیمارستان صحرایی در شهرستان آق‌قلا راه‌اندازی کنیم و مردم می‌توانند برای استفاده از خدمات درمانی به بیمارستان فوق تخصصی سپاه که در ورودی شهر آق‌قلا ایجاد شده است مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: نیاز ضروری مردم شهرستان آق‌قلا به برخی از اقلام ضروری مانند بخاری و فرش و غیره توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به زودی وارد منطقه می‌شود و به دست سیل‌زدگان می‌رسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.