گیلان - استاندار گیلان از ارسال ۱۰۰ تن کالا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سومین مرحله کمک های مردمی و دستگاه‌های امدادی و اجرایی به مناطق سیل زده گلستان خبر داد.

ارسال ۱۰۰ تن کالا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناطق سیل زده گلستان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در حاشیه اعزام کمک های مردمی و دستگاه های امدادی و اجرایی به مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران در رشت افزود: آماده ارائه کمک های لازم برای رفع نیازمندی‌های سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران هستیم.
وی خاطرنشان کرد: از زمان وقوع سیلاب در استان های گلستان و مازندران، در تماس با استانداران این دو استان آمادگی گیلان برای کمک را اعلام کردیم. 
وی اضافه کرد: همچنین به مدیران عضو شورای هماهنگی ستاد بحران ابلاغ کردیم که با همتایان خود در این دو استان تماس بگیرند و نیازمندی های آنان را در سه بخش مواد غذایی و مصرفی، ماشین آلات و تجهیزات و نیروهای انسانی و امدادی دریافت کنند. 
دکتر سالاری تصریح کرد: با اعلام نیازمندی ها، امروز سومین محموله ارسالی است که بخشی از آن مربوط به وسایل زندگی، اقلام غذایی و زیستی از محل کمک های مردمی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و سپاه است.
وی اظهار داشت: پیشتر نیز دو محموله شامل حدود ۲۰ تن کالا ارسال شده بود. 
استاندار گیلان با اشاره به آمادگی استان برای مقابله با وقوع سیل احتمالی خاطر نشان کرد: با وجود آنکه طبق پیش بینی هواشناسی، سیل گیلان را تهدید نمی کند؛ ولی آمادگی لازم را برای مقابله با بحران احتمالی داریم و در صورت نیاز، ماشین آلات به استان های دیگر نیز اعزام می شود. 
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.