سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اعلام اینکه 7 میلیون و ۸۴۷ هزار و ۴۱ نفر زائر و مسافر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۶ فروردین سال جدید به استان سفر کرده‌اند، گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 4.6 درصد کاهش دارد.

کاهش 4.6 درصدی ورود زائران به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان با اعلام اینکه 7 میلیون و ۸۴۷ هزار و ۴۱ نفر زائر و مسافر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۶ فروردین سال جدید به استان سفر کرده‌اند، اظهار کرد: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 4.6 درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: 584 هزار و 107 نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به  استان  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 8.5 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 230 هزار و 257 نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده‌اند که با رشد 2.5 درصدی همراه بوده است.

وی آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده‌اند را نیز 118 هزار و 485 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 17.6 درصد کاهش داشته است.

فروزان گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند ماه گذشته تا 6 فروردین سال جدید به استان وارد شده‌اند هم 6 میلیون و 914 هزار و 772  نفر هستند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 4.2 درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه گذشته تا 6 فروردین سال جاری 4 میلیون و 765 هزار و 747 نفر به این کلانشهر  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، 2.1 درصد افزایش دارد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: 431 هزار و 798 نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 7.9 درصد کاهش داشته است.

وی تشریح کرد: 230 هزار و 257 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده‌اند که با رشد 2.5 درصدی همراه بوده است.

فروزان آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده‌اند را  نیز 118 هزار و 268 نفر اعلام و تصریح کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته 17.7 درصد کاهش دارد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای 25 اسفند ماه سال گذشته تا 6 فروردین سال جدید به مشهد وارد شده‌اند هم 3 میلیون و 985 هزار و 424 نفر هستند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 1.1 درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.