عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشگیری از جرم و مبارزه با مفاسد اقتصادی باید جدی گرفته شود زیرا اگر به این موضوع توجه نشود اعتماد ملی کم می‌شود .

عدم مبارزه با فساد اقتصادی موجب کاهش اعتماد ملی می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدهادی عبدخدایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: پیش از انقلاب تنها چندنماز جمعه در کشور برگزار می‌شد که یکی مهمترین آن در مشهد بود و حالا به برکت انقلاب حدود هزار نماز جمعه هر هفته در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز استکبار جهانی مدام نقشه می‌کشد تا ما را نابود کند و هدف آنها از بین بردن اعتقادات مردم است تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود دست یابد و ما نیز در مقابل باید مقاومت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما اگر در جریان طبیعی بودیم ۴۰ سال پس از انقلاب نمی‌توانستیم دوام بیاوریم و اگر امروز به اینجا رسیده‌ایم با عنایت و توجه پروردگار متعال بوده است.

عبدخدایی گفت: کسانی که می‌خواهند از انقلاب تعریف کنند خیلی مبالغه نکنند و حق را بگویند و کسانی که می‌خواهند انتقاد کنند نیز واقعیت را بگویند و ببینند ما چه بوده‌ایم و حالا به کجا رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: قرن‌ها در ایران مبتلا به سیاست خارجی و سلطه استکبار جهانی بودیم و حالا به استقلال رسیده‌ایم و همه به خوبی این را می‌دانند. امروز اسرائیل به شدت از قدرت ایران ترس دارد و می‌داند اگر کاری بخواهد انجام دهد هزینه سنگینی برایش خواهد داشت.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عزت امروز ما در خاورمیانه به لطف خداوند است و باید بدانیم روزی پادشاه این کشور برای سفر به شمال ایران باید از سفیر شوروی اجازه می‌گرفت اما امروز رئیس جمهور روسیه به ایران سفر می‌کند و خدمت مقام معظم رهبری می‌رسد.

عبدخدایی تاکید کرد: البته امروز مشکلات زیادی در کشور داریم که من هم از آنها باخبر و آزرده هستم و بارها به مسئولان تراز اول کشور در خصوص مشکلات نامه نوشته‌ام این کاستی‌ها نباید موجب نادیده گرفتن پیشرفت‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما قدرت کشور را صرف تولید کنیم مشکلات به تدریج حل می‌شود اما اگر نیرو و امکانات را سمت ساخت مغازه و پاساژ و وسایل تفریحی ببریم کار به جایی نخواهیم برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر به تولید توجه کنیم تورم کشور کم شده و اشتغال فراهم می‌شود و به دنبال آن تحریم‌های دشمنان نیز بی اثر خواهد بود. کسانی که می‌خواهند انتقاد کنند حق را بگویند و تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای قرار نگیرند.

عبدخدایی گفت: معنا ندارد در کشور مستقلی مانند ایران تورم اینگونه باشد و ارزش پول کشور اینقدر کم شود و دولت مردان باید به این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشند. پیشگیری از جرم و مبارزه با مفاسد اقتصادی باید جدی گرفته شود زیرا اگر به این موضوع توجه نشود اعتماد ملی کم می‌شود و این بزرگترین آفت انقلاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.