امام خامنه‌ای در حرم مطهر رضوی با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون دیدار کردند.

افغانستانی‌ها (فاطمیون) در میدانهای جهاد از دیگران استقامت بیشتری داشتند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین،  امام خامنه‌ای عصر روز گذشته هشتم فروردین ماه ۱۳۹۸ در حرم مطهر رضوی با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی رهبر معظم انقلاب خطاب به خانواده شهدای افغانستانی فاطمیون اظهار داشتند: شهدای مجموعه برادران افغانستانی بر دیگران امتیاز دارند و آن این است که در غربت مضاعف به شهادت رسیدند.

رهبر انقلاب سپس خطاب به خانواده شهدای فاطمیون فرمودند: من اجر خانواده شهدا را کمتر از خود شهید نمی‌دانم. شهید محور فداکاری است، اما صبر خانواده‌ها، بستگان، پدران و مادران خود دارای اجر است. امروز آمریکا در غرب آسیا شکست خورد. در لبنان، در سوریه، در عراق و عامل شکست همین فرزندان شما هستند.

ایشان در  ادامه فرمودند: آنها (شهدای فاطمیون) غالبا جوان، فداکار و پرانگیزه بودند. بنده با برادران افغانستانی از قبل انقلاب ارتباطات نزدیکی داشتم و با روحیات و انگیزه‌های ایشان آشنا هستم، خیلی گرم، ثابت قدم و پرانگیزه هستند.

امام خامنه‌ای در ادامه با اشاره به حضور رزمندگان افغانستانی در دفاع از حریم اهل بیت اظهار داشتند: افغانستانی‌ها (فاطمیون) در میدانهای جهاد و دفاع آنطور که به من اطلاع دادند از دیگران استقامت بیشتری داشتند و پایدارتر بودند. هر چه استقامت در راه خدا بیشتر باشد اجر و ثواب بیشتری دارد. خدا درجات شهدای ایشان را عالی کند.

در ادامه این دیدار امام خامنه‌ای ساعاتی را برای شنیدن سخنان خانواده شهدای فاطمیون اختصاص داده و در جریان مسائل آنها قرار گرفتند.

در پایان این دیدار نماز جماعت به امامت مقام معظم رهبری و در جوار بارگاه منور رضوی برگزار گردید.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    0 0
    افغان ها مردم صبور ومهربانی هستند .حسب شغلم با این عزیزان زیاد در تماسم. بخصوص مادران افغان که از بهترین مادران دنیان .