قزوین- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیانیه ای صادر کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن گرامی داشت تقارن سال نو شمسی با ایام نورانی ماه رجب المرجب و تبریک اعیاد مسعود نوروز و رجبیّه و با آرزوی سالی پر از خیر و برکت، نشاط و شادابی توأم با معنویت، و تهنیت فرا رسیدن یوم ا… ۱۲ فروردین چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام مقدس اسلامی و حکومت‌الله و با ابراز تأسف عمیق در پی حادثه سیل ویرانگر در برخی از استان‌های ایران پهناور، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد یوم‌الله دوازدهم فروردین، با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت.

نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه‌ی مهم‌ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت، فراهم شد.

مردم غیور ایران اسلامی در روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه ۵۸ زمینه‌ساز یوم‌الله ۱۲ فروردین شدند و با رأی قاطع به جمهوری اسلامی، ولایتمداری، هوشیاری و آگاهی خودشان را به اثبات رساندند و حکومتی مردمی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را در کشور مستقر کردند و امروز به برکت همین اتحاد مردمی حول محور ولایت مطلقه فقیه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی که زبانزد دوست و دشمن در جهان شده است. ریشه در رأی قاطعانه ملت مؤمن و انقلابی آن به «جمهوری اسلامی» دارد،

در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت و ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثر مردم (۲/۹۸ درصد) تثبیت شد و رسماً نظام جمهوری اسلامی را، ملت مسلمان ایران تأیید کرد.

امسال چهلمین سالگرد ۱۲ فروردین که مقارن با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) شده است در حالی گرامی می‌داریم که نظام اسلامی مقتدرتر از هر زمانی، آرمان‌های امام و شهدا را جامه عمل پوشانده و در برابر سلطه‌گران با قدرت هر چه تمام‌تر ایستاده است.

بی‌تردید ملت سرافراز ایران در سال ۱۳۹۸ در تحقق شعار «رونق تولید» بار دیگر با تلاش و کوشش مضاعف در عرصه‌های گوناگون توان و اعتقاد خود به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات خواهند کرد و پیام شکستن حصارهای استبداد و استکبار و مقهور شدن قدرت‌های شیطانی برابر اراده ملت‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه را به گوش همگان خواهد رسانید و ناکامی و شکست دائمی استکبار جهانی را نوید بخش خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.