خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری گفت: خوشبختانه با تدابیر امنیتی خوبی که دراین استان به کارگیری شد، مشکل خاص امنیتی نیز در استان نداشته ایم.

سرقت‌های مهم در استان ۱۴ درصد کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مجموع سرقت های مهم این استان در نوروز امسال از ۱۴ درصد کاهش برخوردار بوده است.

وی اظهار داشت: در نوروز امسال ۲۵ فقره سرقت مهم شامل منزل و موتورسیکلت و ... در استان به وقوع پیوسته که نسبت به ۲۹ فقره مدت مشابه سال قبل از ۱۴ درصد کاهش برخوردار بوده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این در حالی است که میزان سرقت های خرد از ۶۱ فقره در سال گذشته به ۷۹ مورد در مدت مشابه نوروز امسال افزایش داشته است.

مظاهری یادآور شد: در مجموع کشفیات مواد مخدر نیز افزایش محسوسی در کشف داشتیم به طوری که از ۶۱کیلوگرم در سال گذشته به ۱۷۷ کیلوگرم در سال جاری رسیده است.

فرماندهانتظامی استان تصریح کرد : خوشبختانه با تدابیر امنیتی خوبی که دراین استان به کارگیری شد مشکل خاص امنیتی نیز در استان نداشته ایم.

کشف خودروی سرقتی در "گردنه بیو"

سرهنگ علی وفایی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در "گردنه بیو" این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده، ماموران پاسگاه انتظامی اسدلی اقدام به گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این پاسگاه در حین گشت زنی در "گردنه بیو" و راه های فرعی به یک دستگاه پراید که بلاصاحب در حاشیه جاده پارک شده بود مشکوک شدند، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این خودرو سرقتی بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله خودرو را به مقر انتظامی انتقال کردند، خاطر نشان کرد: شهروندان باید هشدارهای پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و موارد مشکوک را نیز از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلیس بجنورد سارقان حرفه ای اماکن خصوصی را ناکام گذاشت

سرهنگ علی وفایی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: برابر اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان بجنورد اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می کنند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر و گشت زنی های هدفمند موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بجنورد اعتراف که نهایتا با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق حرفه ای با ۵ فقره سرقت در گرمه دستگیر شد

سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق حرفه ای با ۵ فقره سرقت و کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و تردد این خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گرمه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی رباط قره بیل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سامانه پلاک خوان محل تردد این خودرو را محور چمن بید به جنگل گلستان مشخص کرد، افزود: بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رباط قره بیل به محل مورد نظر اعزام که در حین گشت زنی خودروی مورد نظر را روئیت کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با مشاهده خودروی سرقتی اقدام به صدور دستور توقف کردند، یاد آور شد: سارق خودرو با مشاهده ماموران از محل متواری که نهایتا ماموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک کرده و خودرو را در حوالی پاسگاه انتظامی رباط قره بیل متوقف کردند.

سرهنگ پوربه با تاکید بر اینکه سارق دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی انتقال شدند، افزود: متهم در بازجویی های بعمل آمده به ۵ فقره سرقت اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی در اولین روز از فروردین ماه سال ۹۸ نیز یک دستگاه خودروی مزدا دوکابین سرقتی که بلاصاحب در حاشیه شهرستان رها شده بود نیز کشف و راهی پارکینگ شد.

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۴ ساعت در بجنورد

سرهنگ علی وفایی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ساعت ۶ صبح، برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل در خیابان ینگه قلعه این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی های هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: با تلاش مستمر ماموران انتظامی خودروی سرقتی در ساعت ۱۰ صبح در خیابان چمران مشاهده و بلافاصله توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران در این رابطه موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه ای را نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.