خراسان شمالی- ابوالفضل محبان گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس رسالت بین المللی که دارد، به دور از رویکرد سیاسی، برای امداد رسانی و کمک در حادثه ها در عرصه حضور دارد.

 ۱۰ تیم هلال احمر به آسیب زدگان رازوجرگلان امدادرسانی کردند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادرسانی به آسیب دیدگان چند روز گذشته توسط تعدادی از مجرب ترین تیم های امدادی جمعیت هلال احمر انجام پذیرفته است.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در چند روز گذشته با تزریق لجستیک و تیم های امدادی سطح وسیعی از روستاهای آسیب دیده منطقه راز و جرگلان را تحت پوشش امدادی قرار داده است.

محبان گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس رسالت بین المللی که دارد، به دور از رویکرد سیاسی، برای امداد رسانی و کمک در حادثه ها در عرصه حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم از نیروهای هلال احمر در شهرستان راز و جرگلان حضور داشته و امدادرسانی لازم را داشته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: در این مدت ۲۱۵ تخته چادر، ۲ هزار و ۵۴۰ انواع کنسروجات، ۳۴۴ تخته موکت و چهار هزار و ۶۰۳ کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان بیش از ۶۰ روستا توزیع شده است.

لازم به ذکر است استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای مدیریت بحران نیز از زحمات جمعیت هلال احمر در پوشش مناسب خدمات امدادی در شهرستانهای استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.