رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌جام گفت: همزمان با دهمین روز از سال جدید ۸ وقف جدید با ارزش سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال در این شهرستان ثبت شد.

۸ وقف جدید در تربت‌جام ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی احمد محمدیان اظهار کرد: دل‌مراد پوریان یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع و ارزش ۷۰۰ میلیون ریال جهت ساخت غسال خانه و دفن اموات در روستای برجک شیخی و غلام نبی غوریانی ۳۰۰ مترمربع زمین به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را جهت ساخت حسینیه امام رضا(ع) در روستای محمودآباد علیا وقف کردند.

وی افزود: حسین پهلوان‌عظیمی ۲۷۰۰ مترمربع زمین زراعی را جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و غلام‌محمد مختاری یک قطعه زمین به مساحت ۶۰۰ مترمربع را جهت ساخت مسجد حضرت علی(ع) در روستای کلاته صوفی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال وقف کردند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌جام تصریح کرد: واقفان خیراندیش محمدعلی حیدری و سیدمحمد کریم پور مقدم وقف یک قطعه زمین به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع جهت ساخت مسجد در روستای موسی آباد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و وقف یک باب منزل مسکونی به مساحت ۹۵ مترمربع جهت سکونت عالم روستای استای علیا به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال را ثبت کردند.

محمدیان افزود: گلثوم کدخدا یک قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ متر مربع جهت احداث دارالقرآن امام رضا(ع) در روستای تقی‌آباد به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۵۰۰۰ متر مربع زمین زراعی را جهت هزینه‌های جاری حرم حضرت ابوالفضل(ع) در کربلای معلی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال وقف کرد.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ وقف به ارزش ۸ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال در شهرستان تربت جام به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.