البرز-احمد ترکاشوند با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی میزان گردشگران نوروزی در استان البرز از بسیج تمام امکانات دستگاه های خدماتی استان برای ارایه خدمات بهتر به مسافران خبرداد.

افزایش ۱۰ درصدی حضور گردشگران نوروزی در استان البرز
احمد ترکاشوند معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر از چنان اهمیتی برخوردار است که به تصویب هیئت دولت رسیده است.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: برنامه اصلی این ستاد از ۲۸ اسفند هر سال آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی که امسال مصادف با ۱۶فروردین است ادامه پیدا می کند.
وی افزود: اساس کار ما در ستاد بر چهار رکن نظارت، هماهنگی، آموزش و تبلیغات و اطلاع رسانی استوار است که رعایت این  ارکان باعث رفاه بیشتر گردشگران و مسافران خواهد شد.
ترکاشوند در ادامه افزود: همراه کردن دستگاه های خدماتی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تأثیر این ستاد در جذب گردشگران است. وی ادامه داد طی یک ماه تمام دستگاه های اجرایی یک هدف را دنبال می کنند و کل استان برای ارائه خدمات بهتر، ایمن تر، بهداشتی تر و از همه مهمتر ایجاد آرامش و امنیت بیشتر به مسافران بسیج می شوند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز در ادامه افزود: ما در این مدت جاذبه هایی چون موزه سلیمانیه، کاخ مروارید، حمام مصباح، موزه جانورشناسی و مراکز دیگر را به همشهریان و مسافران معرفی می کنیم.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: آمار گردشگری امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته و این در حالی است که ما در سال جاری با حوادثی چون سیل در استان های مقصد مسافران و اعلام شرایط بحران مواجه بودیم که اگر این مشکلات پیش رو نبود قطعا آمار بسیار بهتر و بالاتری نسیب استان می شد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در پایان افزود: یکی از کارهای خوب ستاد اجرایی خدمات سفر استان واگذاری کارهای ستاد و سپردن امور به بخش خصوصی بود که نتیجه آن بهتر و روان تر شدن کارها است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.