قزوین_ حسن آصفی گفت: خدمات مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر استان ارائه شد و ۱۰۷ نفر نیروی امدادی در قالب ۳۴  تیم عملیاتی در استان ارائه خدمت کردند.

۱۰۷ نفر نیروی امدادی در قزوین ارائه خدمت کردند

 حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین به خدمات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در سیل و آب‌گرفتگی شهرستانها و روستاهای استان پرداخت و اظهار داشت: خدمات مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر استان ارائه شد و ۱۰۷ نفر نیروی امدادی در قالب ۳۴  تیم عملیاتی در استان ارائه خدمت کردند.

وی افزود: ۸ دستگاه خودروی پیکاپ، ۵ ست نجات، ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه سمند و ۷ خودروی کمک‌دار نیز به کارگیری شد تا خدمات به مردم ارائه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین به سایر اقدمات جمعیت هلال احمر اشاره و عنوان کرد: تخلیه اضطراری ۳۰ خانواده، رهاسازی ۱۸ خودرو گرفتار در مسیر سیلاب، رهاسازی۳۲ نفر گرفتاردر سیلاب و انتقال آنها به مراکز امن و تخلیه آب از ۱۲۰ باب منزل مسکونی توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت صورت پذیرفت و ۸۵ نفر نیز اسکان داده شدند.

آصفی یادآور شد: در حوزه تماس دریافتی نیز می توان گفت که ۱۷ هزار و ۶۰۰ تماس دریافتی توسط ۱۱۲ ندای امداد این جمعیت از حادثه دیدگان سیل استان قزوین از نقاط مختلف استان توسط اپراتورهای پرتلاش و زحمتکش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در طول ۴۸ ساعت گذشته پاسخگویی شد تا خدمات بهتری ارائه شود.

وی گفت: ۲ تیم جستجو و نجات آنست استان برای ارائه خدمت به سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند و ۷۰۰ دستگاه چادر امدادی به منظور اسکان اضطراری سیل زدگان استان لرستان و ۳۰۰ بسته غذایی یک ماهه جهت توزیع در بین سیل زدگان استان کرمانشاه نیز توسط جمعیت هلال احمر استان قزوین به این استانها ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان با توجه به بارندگی‌های شدید در استان در حال ارائه خدمت به هم‌استانی‌ها نیز هستند و آمادگی ارائه خدمات تا پایان این شرایط را داریم.

آصفی تصریح کرد: تلاش داریم تا خدمات بهتری را به جامعه هدف ارائه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.