قزوین_ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری روز دوشنبه در تماس تلفنی با زاهدی بر آماده باش دستگاه‌های قزوین برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد

تاکید روحانی بر آماده باش دستگاه ها برای خدمت رسانی به مردم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، حجت الاسلام حسن  روحانی رئیس جمهوری روز دوشنبه در تماس تلفنی با زاهدی استاندار قزوین بر آماده باش دستگاه‌های قزوین برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

دکتر روحانی در این تماس تلفنی در جریان آخرین وضعیت استان پس از بارش‌های روزهای اخیر قرار گرفت و از زحمات و خدمات زاهدی استاندار و اعضای ستاد بحران، دستگاه‌های امدادی،خدمات‌رسان و اجرایی استان تشکر کرد.

 روحانی همچنین بر ادامه آماده‌باش کامل دستگاه های اجرایی تا حصول اطمینان از آرامش وضعیت جوی در استان تاکید و دستورهای لازم را برای مقابله با بحران های احتمالی به ستاد مدیریت بحران استان ابلاغ نمود.

استاندار قزوین نیز در این تماس ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله با سیلاب ها در استان گفت: تعدادی از منازل مسکونی در برخی روستاهای استان برای جلوگیری از خطرات احتمالی تخلیه شده اند و هرکجا به تخلیه اضطراری نیاز باشد با اطلاع رسانی اقدام خواهد شد.

زاهدی اضافه کرد: هم اکنون تمامی دستگاه های اجرایی و امدادی استان تا حصول اطمینان از آرامش وضعیت جوی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز برای پیشگیری از خسارات احتمالی وقوع سیلاب وارد عمل شوند. 

بارندگی که از عصر شنبه در قزوین آغاز شده همچنان ادامه دارد و موجب آبگرفتگی برخی معابر و سرریز رودخانه ها شده است.
این بارندگی موجب تخریب ۶ دیوار و بنای فرسوده در شهرستان قزوین و تخلیه منازل واقع در حاشیه رودها در ۸۴ روستای استان شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.