۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 650251

با تصمیم مالک باشگاه پدیده شهرخودرو، و نظر موافق سرمربی این تیم ،یک بازیکن خارجی به تیم پدیده شهرخودرو اضافه شد.

چاوریا، خرید جدید پدیده شهرخودرو

به گزارش قدس آنلاین به دنبال تصمیم فرهاد حمیداوی و به منظور تقویت تیم پدیده شهرخودرو در ادامه رقابت های لیگ برتر هجدهم فوتبال بازیکن تیم ملی نیکاراگوئه به تیم پدیده شهر خودرو اضافه شد.

کارلوس آلبرتو چاواریچ رودریگز (چاوریا) وینگر ۲۴ ساله نیکاراگوئه‌ای‌ است که در تیم ملی این کشور نیز عضویت دارد.

چاوریا در لیگ کشورش در تیم استیلچ به میدان می‌رفته و همچنین سابقه بازی در لیگ‌های مختلف را هم در کارنامه دارد. 

این بازیکن که با ۳۱ بازی ملی و ۷ گل یکی از بازیکنان مطرح کشورش می باشد،از سال ۲۰۱۳ برای تیم ملی کشورش به میدان می‌رود و در لیگ اسپانیا نیز بازی کرده است. هائیتی، جامائیکا، بولیوی ،آمریکا و... از جمله کشورهایی بوده‌اند که چاوریا موفق شده به آنها گل بزند.

حالا در شرایطی که تیم فوتبال پدیده شهرخودرو باید ۷ مصاف سخت را در لیگ برتر هجدهم پشت سر بگذارد، فرهاد حمیداوی، مالک و ناجی این باشگاه، به یکی دیگر از قول‌هایش عمل کرد و با جذب بازیکن خارجی مورد نظر کادرفنی، شرایط را برای موفقیت پدیده شهرخودرو، فراهم‌تر از گذشته کرد.

حمیداوی در شرایطی مالکیت پدیده شهر خودرو را برعهده گرفت که این تیم، هر لحظه ممکن بود به خاطر وجود کوهی از مشکلات، از بین برود و از هم بپاشد. حالا او دوباره در نقش ناجی نماینده فوتبال خراسان ظاهر شده‌است و با اضافه کردن یک بازیکن خارجی شرایط بهتری را برای تیمش در ادامه رقابتها فراهم ساخته است.

چاوریا یک بازیکن با قابلیت های فنی بالا می باشد که علاوه بر حضور به عنوان وینگر در خط حمله نیز از شم گلزنی فوق العاده ای برخوردار است .

حضور این بازیکن در لیگ ایران می تواند نوید بخش ظهور یکی دیگر از بازیکنان فوتبال با کیفیت خارجی باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.