قزوین_ حسن آصفی گفت: ۵۰ نیروی عملیاتی از قزوین به استان سیل زده لرستان اعزام شدند.

۵۰ نیروی عملیاتی از قزوین به استان سیل زده لرستان اعزام شدند

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: نیروهای عملیاتی امداد و نجات این جمعیت برای کمک به سیل زدگان استان لرستان طی یک روز گذشته به استان سیل زده لرستان اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه در بامداد روز چهارشنبه ١٤ فروردین ماه سالجاری، ۵۰ نفر نیروی عملیاتی به استان لرستان اعزام شدند، افزود: این نیروها شامل نجاتگر داوطلب و پرسنل در قالب ۱۰ تیم به همراه تجهیزات تخصصی تیمی و انفرادی و ۱۱ خوروی عملیاتی به فرماندهی حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بودند که برای ارائه خدمات امداد و نجات به سیل زدگان استان لرستان به این استان اعزام شدند.  

آصفی با بیان اینکه خدمات مختلفی به استان سیل زده لرستان و کرمانشاه ارائه شده است، یادآور شد: تاکنون ۳۰۰ بسته غذایی ۲۴ ساعته جهت امداد رسانی به سیل زدگان استان کرمانشاه و ۷۰۰  دستگاه چادر امدادی به همراه تیم جستجو و نجات آنست، از جمعیت هلال احمر استان قزوین به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: طی بارندگی های روزهای اخیر در استان قزوین، خدمات مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر استان ارائه شد و ۱۰۷ نفر نیروی امدادی در قالب ۳۴  تیم عملیاتی در استان ارائه خدمت کردند و ۸ دستگاه خودروی پیکاپ، ۵ ست نجات، ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه سمند و ۷ خودروی کمک‌دار نیز به کارگیری شد تا خدمات به مردم ارائه شود.

وی اضافه کرد: تخلیه اضطراری ۳۰ خانواده، رهاسازی ۱۸ خودرو گرفتار در مسیر سیلاب، رهاسازی۳۲ نفر گرفتاردر سیلاب و انتقال آنها به مراکز امن و تخلیه آب از ۱۲۰ باب منزل مسکونی و اسکان ۸۵ نفر از جمله اقدامات نیروهای عملیاتی این جمعیت در بارندگی های اخیر استان قزوین بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.