نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات‌های ورزشی نیز مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند و هیچ‌ بازنشسته‌ای حق نامزد شدن در مجامع هیات‌های ورزشی را ندارد.

هیچ‌ بازنشسته‌ای حق نامزد شدن در مجامع هیات‌های ورزشی را ندارد

به گزارش قدس آنلاین ، در سال 97 با مطرح شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان برخی از روسای هیات‌های ورزشی از سمت خود استعفا دادند، برخی نیز همچنان در حال فعالیت هستند؛ همچنین، با توجه به اینکه در سال جدید انتخابات برخی هیات‌ها پیش روست، تعدادی از بازنشستگان نیز با ثبت نام کردن قصد حضور در راس هیات‌ها را دارند.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس و طراح اصلی «قانون منع بکارگیری بازنشستگان» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد، درخصوص وضعیت هیات‌های ورزشی باتوجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: طبق قانون مجلس و از نظر دستگاه‌های نظارتی بازرسی کل کشور، هیات‌های ورزشی استانی هم مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود.

وی با اشاره به کاندید شدن برخی بازنشستگان در مجامع هیات‌های ورزشی تصرح کرد: طبعا دستگاه نظارتی بازرسی کل کشور نیز در این موضوع ورود می‌کند و بازرسی بر روند انتخابات هیات‌ها هم انجام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.