قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: آسمان قزوین تا اواسط هفته جاری با بارش باران همراه خواهد بود.

آسمان قزوین تا اواسط هفته جاری با بارش باران همراه خواهد بود

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای امروز و فردا استان تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار دارد که پیامد آن، افزایش ابر و در برخی از ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود؛ در ساعات بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز منطقه در دامنه امواج ناپایدار قرار گرفته که افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری، گاهی با رعد و برق و وزش باد را به همراه دارد.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین طی امروز و فردا به صورت ابری از بعدازظهر رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد لحظه ای شدید و احتمال ریزش تگرگ و برای روز یکشنبه تا روز دوشنبه نیز ابری در بعضی ساعات رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: وضعیت کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد برای روز دوشنبه تا روز سه شنبه پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی با اشاره به کمینه و بیشینیه دما در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: کمینه دما مربوط به بخش کوهین با ۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما نیز مربوط به شهر رازمیان با ۲۴ درجه سلیسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.