قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۲۵ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۱/۱۷

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل در قیمت ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲میلیون و  ۵۹۹ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۶۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان
سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان
نیم‌سکه بهار آزادی  ۲میلیون و  ۵۹۹ هزار تومان
ربع‌سکه بهار آزادی یک‌میلیون و ۶۷۹ هزار تومان
سکه‌گرمی ۸۸۰ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم  ۴۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۸۷۱ هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۱.۵ دلار معامله می‌شود.

قیمت  هر  گرم   طلای ۱۸   عیار ۴۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان
قیمت  هر  گرم   طلای  ۲۴   عیار ۵۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان
  قیمت  هر  مثقال   طلا یک میلیون و ۸۷۱ هزار تومان
  قیمت   اونس   طلا ۱۲۹۱.۵ دلار

صرافی‌های بانک‌ها امروز نیز مانند روزهای قبل قیمت دلار را بدون افزایش یا کاهش اعلام کرده اند؛ بنابراین برای روز جاری، قیمت دلار در این صرافی ها ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت فروش دلار نسبت به روز کاری قبل تغییری نداشته است.

قیمت  دلار

۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت  یورو

۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت درهم

۳ هزار و ۵۹۱ تومان
قیمت   پوند انگلیس

۱۷ هزار و ۱۹۹ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به روز کاری قبل ثابت مانده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.