مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: باران های شدید و رگباری شب گذشته در ۱۳ شهرستان این استان جریان داشت.

باران های شدید شب گذشته در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی جریان داشت

به گزارش قدس آنلاین، حجتعلی شایان فر افزود: بیشترین بارندگی عصر دیروز در یکی از مناطق مشهد گزارش شده که براساس آن در منطقه 'پنجتن' این شهر طی سه ساعت ۲۵ میلیمتر باران باریده است.

وی اظهار داشت: بارندگی شدید باعث آبگرفتگی ۲۸ منزل در این منطقه و همچنین آبگرفتگی شدید در پل فجر مشهد شد که ۱۵ دستگاه تانکر آب را  تخلیه کردند.

وی گفت: بعد از مشهد بیشترین بارش طی این مدت با ۱۴ میلیمتر در شهرستان خواف و پس از آن با ۶ میلیمتر در شهرستان های سبزوار و قوچان گزارش شده است.

شایان فر افزود: در این مدت آبگرفتگی هایی در برخی شهرستان های خراسان رضوی نیز گزارش شده است که با کمک نیروهای امدادی رفع شده اند.

وی اظهار داشت: شهرستان های چناران، قوچان، سبزوار، کاشمر، رشتخوار، فیروزه، درگز، طرقبه شاندیز، مشهد و خواف از جمله مناطق خراسان رضوی هستند که بارندگی از عصر امروز در آنها شدت گرفته است.

وی گفت: تمام فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای امدادی در خراسان رضوی تا پایان فعالیت سامانه بارشی در آماده باش کامل هستند

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.