البرز- بیک وردی با اشاره به حضور موفق و موثر تیم های استان در لیگ های کشوری گفت: صعود مقاومت به پلی اف لیگ برتر، حضور مدعی گونه گل ریحان در لیگ یک فوتبال ایران و نتایج خوب شهدای رزکان البرز در لیگ ۳ کشور را در سال ۹۷ شاهد بوده ایم و امیدوارم دو نماینده البرز در لیگ فوتبال کشور درنهایت بتوانند به دسته بالاتر صعود کنند.

امیدوار به صعود ۲ نماینده فوتبال البرز به دسته بالاتر هستیم

منصور بیک وردی رییس هیئت فوتبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در ارزیابی تحولات فوتبال استان در سال گذشته اظهار کرد: در بحث لیگ های استانی خوشبختانه  طبق برنامه تدوین شده مسابقات به شکل رفت و برگشت برگزار شد  وشاهد رقابت جذاب تیم ها و معرفی قهرمانان در روزهای پایانی بودیم که خود گواه سطح کیفی بالای مسابقات و نزدیکی قدرت تیم ها به هم بود.

رییس هیئت فوتبال استان البرز عدم افزایش ورودیه تیم ها را یکی از اقدامات حمایتی هیئت فوتبال برای کمک به باشگاه ها عنوان کرد وگفت: در حالی که در بخش های مختلف شاهد افزایش هزینه ها بودیم هیئت استان با مدیریت منابع مسابقات را بدون افزایش ورودیه برگزار کرد و با اجرای سیستم رفت وبرگشتی دو برابر سال های قبل به تعداد مسابقات افزوده شد.

بیک وردی برگزاری منظم مسابقات فوتسال در رده های مختلف و احیا لیگ فوتسال رده پایه را یکی دیگر از دستاوردهای سال ۹۷ برشمرد و گفت: در خصوص مسابقات لیگ یک استان نیز علاوه بر برگزاری مسابقات سال قبل مسابقات این فصل نیز بر اساس برنامه منظم در حال برگزاری است وتا هفته پایانی اسفند ادامه دارد.

متولی فوتبال البرز پرداخت بدهی های گذشته هیئت فوتبال البرز وتسویه مطالبات به جا مانده را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این بخش و پس از قبول مسئولیت با بدهی انباشته ای بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان روبرو بودیم که خوشبختانه تمامی آن پرداخت شد و در صورت های مالی و تعهدات این بخش همچون حق الزحمه مسابقات و خدمات نیز پرداخت ها به روز بوده است.

وی با بیان اینکه فوتبال البرز همچنان با محدودیت های سخت افزاری روبرو است گفت: محدودیت زمین و سالن استاندارد برای برگزاری لیگ های مختلف استانی دشواری های بسیاری را به دنبال داشت اما در سایه حمایت های اداره کل ورزش وجوانان و مدیریت مجموعه های انقلاب وشریعتی توانستیم بر آنها فائق بیاییم ضمن آنکه خود هیئت استان با اجاره دو زمین مجموع کارگران کلاک و مشارکت شهرستان ها در اختصاص زمین توانست ظرفیت های جدیدی را برای برگزاری مسابقات ایجاد کند.

منصور بیک وردی جایگاه البرز در فوتبال کشور را اثرگذار و مهم توصیف کرد و گفت: میزبانی از فستیوال ملی فوتبال پایه در دو بخش دختران و پسران، پذیرش میزبانی اردوی تیم های ملی فوتسال و فوتبال در رده پایه همه و همه گواه نگاه ویژه فدراسیون به البرز وظرفیت های آن است و در حال حاضر این استان به عنوان یک بازوی توانا برای فدراسیون فوتبال محسوب می شود.

رییس هیئت فوتبال استان البرز در ادامه گفت: متاسفانه در ابتدای سال گذشته شاهد برخی اتفاقات بودیم که سبب شد اهداف و برنامه های تدوین شده ام برای ایجاد اصلاحات در ساختار فوتبال البرز عملی نشود اما این هدف با قدرت دنبال می شود و برای سال آتی بهره گیری از چهره های تحصیل کرده و جوان وایجاد تغییرات در ساختار فوتبال استان را با قدرت دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به سال جدید گفت: همواره سعی کرده ام نگاهی مثبت به اتفاقات و تحولات پیرامون خود داشته باشم و برهمین اساس معتقدم برای سال پیش رو می توانیم با یک هم افزایی و کارگروهی و انسجام بیشتر میان اهالی فوتبال موفقیت های بزرگی را برای البرز رقم بزنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.