لرستان- وحید رشیدی تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری برای ایمن سازی خیابان های ساحلی و زدودن گل و لای از معابر و منازل شهروندان را از وظایف این نهاد برشمرد.

نیروهای شهرداری خرم‌آباد در حال تلاش برای ایمن‌سازی خیابان‌های ساحلی‌ شهر هستند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ وحید رشیدی شهردار خرم‏ آباد ضمن اعلام این خبر که  بخش خدمات شهری ۸۰درصد گل‌ و لای معابر و منازل را پاکسازی کرده‌اند گفت: این کارها در شرایط عادی کمتر از ۱۰ روز طول نمی‌کشید اما نیروهای شهرداری خرم‌آباد که از ۲۷اسفند۹۷ در آماده‌باش کامل هستند و هیچگونه مرخصی نداشته‌اند در تلاش هستند تا در کمترین زمان کار پاکسازی شهر را به پایان برسانند.
شهردار خرم آباد ادامه داد: از مشکلاتی که در مرکز شهر داریم، بحث بالا رفتن دبی آب چشمه‌های مرکز شهر است که همکاران مان در بخش عمران در این حوزه در تلاشند، اما از پیمانکاران بخش خصوصی نیز به ویژه برای استفاده از ماشین‌آلات شان انتظار کمک و همراهی داریم.
رشیدی تصریح کرد: شورای ترافیک باید محدودیت های ترافیکی در دستور کار داشته باشد اما انچه مشخص است باید پل‌های جدید سریعاً طراحی و اجرایی گردد.
وی با بیان اینکه در تلاشیم تا تمام زیرگذرهای سطح شهر تا ۴۸ساعت آینده آماده استفاده بارترافیکی باشند اظهار کرد: ما مستقیم نمی‌توانیم از شهرداری های سایر استانها استفاده کنیم  لذا در جلسات ستاد بحران درخواست کرده‌ایم تا جهت استفاده از ماشین‌الات سنگین اعلام نیاز بشود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.