۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 651039

بلاتکلیفی مدیریتی هیئت فوتبال خراسان رضوی نارضایتی شدید اهالی فوتبال را به دنبال داشته تا جایی که برخی فوتبالی ها به نشانه اعتراض از پیشکسوتان این حوزه خواستند در ملاقات با مدیرکل ورزش و جوانان موضوع را مطرح کنند.

فوتبال خراسان رضوی در رخوت بهاری

پیشکسوتان فوتبال خراسان در ملاقات با فرزاد فتاحی با انتقاد از شرایط کنونی درخواست عجیبی را مطرح کردند مبنی بر این که به دلیل عدم ورود برخی چهره های فوتبالی دوباره فرایند نام نویسی از کاندایداهای متقاضی هیئت فوتبال انجام شود تا بیرون مانده ها بتوانند برای مدیریت فوتبال وارد فضای مدیریت فوتبال استان شوند ، اما مدیرکل با این درخواست مخالفت و تاکید کرد طبق قانون ، پذیرش این پیشنهاد غیر ممکن است .

فتاحی در این نشست اعلام کرد برابر هماهنگی های صورت گرفته انتخابات در نیمه نخست اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

با این وجود معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای برطرف کردن مشکلات کنونی و بازگشت آرامش به فوتبال خراسان رضوی ظهر روز نوزدهم فروردین ماه مسوولان اجرایی هیئت فوتبال استان را به دفتر کارش دعوت کرد تا به آنها گوشزد کند به هیچ عنوان نباید مسائل اجرایی و امور اداری به تعویق بیفتد.

اما هر چقدر انفعال در میان تیم اجرایی هیئت فوتبال وجود دارد،جدال داغی برای کسب رای در میان کاندیداها وجود دارد.انتشار شایعات و گمانه زنی های انتخاباتی باعث شده حرف و حدیث زیادی در خصوص اجماع برخی کاندیداها به وجود بیاید این درحالی است که هیچ یک از کاندیداها این گمانه زنی ها را تائید نمی کنند و مدعی اند به هیچ وجه قصد اتحاد به سود کاندیدای دیگری را ندارند.

دراین میان نکته جالب دیگری هم به چشم میخورد و آن هم این است که برخی چهره های ورزشی و مدیریتی به حضور تنها کاندیدای خانم حاضر در این دوره از رقابت ها توصیه کردند پیش از برگزاری مجمع انصراف دهد . اما وی اعلام کرده به هیچ وجه این کار را نخواهد کرد. ماجرا وقتی جالب می شود که به وی گفته اند در صورت انتخاب او امکان ورود به استادیوم ها را طبق قانون جاری کشور ندارد که وی گفته است مشکلی برای ورود به استادیوم ندارد و این مسئله به زودی رفع خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.