معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدام اخیر آمریکا نمونه جدید دشمنی آشکار دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ایران مقتدر و در امتداد جنگ اقتصادی و تحریمی است.

جهانگیری:اقدام آمریکا علیه سپاه در امتداد جنگ اقتصادی و تحریمی است

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه‌ای با اشاره به اقدام بی سابقه، نابخردانه و بحران‌زا دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، تاکید کرد: این اقدام نمونه جدید دشمنی آشکار دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ایران مقتدر و در امتداد جنگ اقتصادی و تحریمی است که آن دولت پیمان شکن علیه ملت و دولت ما از سال پیش سازمان داده است.

در این اطلاعیه با یادآوری کارنامه افتخارآمیز سپاه در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در منطقه، تصریح شده است: دولت با اتکای به قدرت اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت در برابر هر گونه زیاده خواهی نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد.

متن کامل اطلاعیه جهانگیری به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دولت دونالد ترامپ با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی دست به اقدامی بی سابقه، نابخردانه و بحران زا در عرصه سیاست و حقوق بین الملل زد. این اقدام غیر قانونی و بی منطق، نمونه جدید دشمنی آشکار دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ایران مقتدر و در امتداد جنگ اقتصادی و تحریمی است که آن دولت پیمان شکن علیه ملت و دولت ما از سال پیش سازمان داده است.

کارنامه موفق و افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در منطقه که منجر به شکست تروریسم سازمان یافته و خطر بار داعش شد، نشانه آشکار تمایل و تلاش جمهوری اسلامی ایران به برقراری امنیت، صلح و ثبات همه جانبه و همزیستی در جهان عاری از خشونت و تروریسم است. دولت با اقتدار و تدبیر همین راه را همچنان ادامه خواهد داد و با اتکای به قدرت اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت در برابر هر گونه زیاده خواهی نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد.

همچنین لازم می دانم میلاد فرخنده امام حسین (ع)  و روز پاسدار را به عموم ملت ایران به ویژه تمامی پاسداران عزیز انقلاب اسلامی تبریک بگویم و از خداوند بزرگ توفیق همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و ایران عزیز مسألت دارم.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.