۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 651175

‌ ســومین نماینده کشورمان در ســومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ۲۰ در ورزشــگاه خانگی الوصل امارات به مصاف الاهلی عربســتان می رود.

حمله ارتش سرخ به الاهلی برای نخستین پیروزی؛ می‌خواهم زنده بمانم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ســومین نماینده کشورمان در ســومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ۲۰ در ورزشــگاه خانگی الوصل امارات به مصاف الاهلی عربســتان می رود.

شاگردان برانکو که عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آســیا در ســال گذشــته را با خود یدک می کشند امســال به لطف داوران! در هر دو بازی اولشــان امتیاز های حساسی را از دســت دادند تا پیش از این بازی با یک امتیاز در قعر جدول این گــروه قرار بگیرند تــا این بازی برای سرخپوشــان حکم مرگ و زندگی را داشــته باشد.

 پرســپولیس که در لیگ برتر کشورمان شرایط خوبی دارد و ســال جدید را با برد دربی و ســپس شکست پیکان آغاز کرده حالا با روحیه بالا به امارات رفته تا با مغلوب کردن نماینده عربستان به جمع مدعیان گروه اضافه شود و در سه بازی دیگرش برای صعود بجنگد.

 برانکو پیش از این ســفر امید عالیشاه را به دلیل یک مصاحبه از فهرســت تیم کنار گذاشت. پروفسور قبلاً نیز تصمیم های مشــابهی در مــورد بازیکنانی نظیر محسن مسلمان گرفته بود و نشان داده بود پایبندی به اصولــش از نتیجه گیــری برایش مهم تر اســت.

 نماینده کشورمان دو سال پیش هم در مرحله حذفی با الهلی بازی کرده بود که موفق به شکست این تیم شــده بود و حالا بار دیگر امیدوار بــه پیروزی مقابل سبزپوشان جده اســت؛ پیروزی که سرخپوشان را به آسیا برمی گرداند، البته شکســت دادن االهلی کار راحتی نیست. الاهلی اگر چه مقابل پاختاکور شکست خورد اما این تیم السد قطر را ۲ بر صفر شکست داده و اکنون در رده دوم جدول گروه ایستاده است.

 امیدواری الاهلی به سوما

 اما در ســوی مقابل الاهلی عربســتان بــا مربیگری خورخه فوساتی اروگوئه ای این فصل شرایط مطلوبی را در لیگ حرفه ای عربســتان نداشته است.

 فوساتی که پیش تر توســط ســایت کاراکول کلمبیا «گزینه جانشــینی کی روش» قلمداد شــده بود، حالا تمام تلاشــش را خواهد کرد تا در لیگ قهرمانان آســیا، الاهلی را به آرزوهایش برساند.

او با اتکا به ستاره‌های توانمندی چــون عمر ســوما که در لیــگ حرفه ای عربســتان تا کنــون ۱۷ گل زده و میانگین هر ۱۰۰ دقیقــه یــک گل را دارد و دو بار هــم کفش طلای لیگ عربســتان را تصاحب کرده و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز آمار قابل اتکایی دارد امیدوار است تا در دو بازی مقابل پرســپولیس به برتری برســد و راه صعود را برای خود هموار کند. فوساتی ۶۵ ساله، پیشتر با الســد لیــگ قهرمانان آســیا را فتح کرد و اکنون میخواهد با الاهلی به این افتخار برسد.

خبر بد برای فوساتی اینکه حسین عبدالغنی بازیکن با تجربه الاهلی در فاصله چند ساعت تا سفر کاروان الاهلی به امارات برای رویارویی با پرسپولیس ایران با رد شدن در تست های پزشــکی و آمادگی جســمانی فرصت همراهی سبزپوشان جده را از دست داد.

 داور بد یُمن به پرسپولیس رسید

 داور ۳۷ ســاله ژاپنی که بازی پرسپولیس و الجزیره را قضاوت کرد، داور بازی سرخپوشان پایتخت و الاهلی عربستان است.

 کیمورا هیرویوکــی که دومین ســال حضورش در لیگ قهرمانان آســیا را تجربه میکند، در شرایطی برای پرســپولیس ســوت میزند که ســال گذشته دیدار این تیم با الجزیــره در امارات را قضاوت کرد.

 دیداری که با پیروزی ۳-۲ الجزیره به پایان رســید. حالا با توجه بــه اینکه شــاگردان برانکــو در بازی برابر پاختاکور و الســد با اشــتباه محض داوری از ۳ امتیاز مســلم آن بازی ها محروم شدند، باید دید در این بازی کنفدراسیون فوتبال آســیا انتخابش برای سرخپوشــان چگونه اســت، هر چند پرسپولیسی ها خاطره خوبی از این داور ژاپنی ندارند.

 برانکو: بازی با الاهلی سخت ترین بازی ماست

 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شــرایط تمرینی ما بسیار خوب است و امیدوارم مانند سال گذشته و بازی مقابل الوصل، در این ورزشگاه شــاد باشیم.

وی افزود: یک بار دیگر تکــرار میکنم این مســابقات مهمترین و ســخت ترین بازی ماســت. الاهلی در کنار النصر و الهلال جزو چهار تیم قدرتمند عربستان است.

ما پس از قرعه کشی هم اعلام کردیم گروه ما و گروه استقلال واقعاً گروه های سختی هستند.

 ســرمربی تیم فوتبال پرســپولیس دربــاره وضعیت بازیکنان تیمش برای دیدار مقابل الاهلی گفت: به جز انصاری و ماهینی همه آماده هستند. آن چیزی که مرا خوشحال میکند، این است که بچه ها به لحاظ روحی و روانی و بدنی آماده هســتند و امیدوارم این را دراین بازی هم نشان دهند.

فوساتی: پرسپولیس در همه پست ها بازیکنانی برجسته دارد

ســرمربی اروگوئه ای تیــم فوتبال الاهلی عربســتان میگوید پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده اند.

خورخه فوساتی در آستانه رویارویی شاگردانش با پرسپولیس در هفته ســوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آســیا ۲۰۱۹، با حضــور در کنفرانس خبری پیــش از این بازی گفت: بازی دشواری مقابل رقیب قدرتمندی در پیش داریم که بازیکنان برجسته ای در تمامی پستها دارد. با این حال به خوبی نقــاط قوت و ضعف آن ها را در چند روز اخیر آنالیز کرده ایم.

ســرمربی اروگوئهای الاهلی ادامه داد: امیدواریــم بازی خیلی خوبی از خود در تمامی سطوح به نمایش بگذاریم و با شور و اشتیاق و البته تمرکز کامل در جریان بازی به ســه امتیاز این دیدار برسیم.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.