قزوین_ علی حاج محمدی ها گفت: دومین مرحله کمک موقوفه خزانه به مردم آسیب دیده سیل در استان لرستان ارسال شد.

دومین مرحله کمک موقوفه خزانه به منطقه سیل زده لرستان ارسال شد

 علی حاج محمدی ها وکیل موقوفه خزانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: دومین مرحله کمک موقوفه خزانه طی امروز به مردم آسیب دیده سیل در استان لرستان ارسال شد.

وی افزود: نخستین کمک این موقوفه به صورت نقدی به صورت واریز به حساب بهزیستی استان قزوین از محل موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره) انجام شده است که این کمک ها شامل بخش های مختلفی می شود.

حاج محمدی ها با اشاره به دومین مرحله کمک به مردم آسیب دیده سیل استان لرستان عنوان کرد: دومین مرحله کمک شامل البسه، کفش، زیرانداز و موادغذایی شامل یک تن برنج و ۱۰۰ حلب روغن نباتی،  ۳ هزار بطری آب، ۴۰۰ قوطی رب، یک هزار بسته ماکارونی، ۱۳۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ قوطی کنسرو به مناطق سیل زده بود که ارسال شده است.

گفتنی است این کالاها به ارزش ۳۰ میلیون تومان است که به پلدختر و معمولان ارسال می‌شود و از سوی این موقوفه در روزهای گذشته نیز ۱۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز سیل زدگان از طریق بهزیستی قزوین به استان لرستان ارسال شد.

لازم به ذکر است که سه کامیون اقلام اساسی اهدایی از محل موقوفات متصرفی و غیر متصرفی و خیرین شامل برنج، حبوبات، روغن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.